سفارش تبلیغ
صبا ویژن
وبلاگ روز
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
  محمد متین عسگری[0]
 

من ادمی خوش اخلاق هستم

    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
کل بازدید : 3140
کل یادداشتها ها : 6

نوشته شده در تاریخ 94/3/1 ساعت 8:6 ع توسط محمد متین عسگری


در این آموزش شما یاد می گیرید که چطور یک استخر و یا به طور کلی مکان های پوشیده از آب ایجاد کنید.

 

ابتدا یک اتاق دو طبقه ایجاد می کنیم به طوری که اتاق لایه بالا کف نداشته باشد یا به عبارتی اتاق لایه پایین سقف نداشته باشد. سپس یک پل هم در وسط این اتاق و در لایه بالا ایجاد می کنیم و برای مشاهده تاثیر اشیا بر آب و بالعکس چند شی داینامیک مانند بشکه های نفت را نیز به بازی اضافه می کنیم و برای اینکه بتوانید وارد آب هم شوید 2 نردبان در اطراف پل قرار می دهیم.

 

 

تا اینجا محیط یک استخر را طراحی کردیم حال باید این استخر را پر از آب کنیم. برای اینکار وقتی در لایه پایین قرار داریم به قسمت Markers رفته و Trigger Zone را انتخاب می کنیمو در یکی از گوشه های اتاق قرار می دهیم ( فرقی ندارد در کدام گوشه ) حال با راست کلیک کردن روی Trigger Zone پنجره تنظیمات در سمت چپ نرم افزار نمایان می شود.

 

 

برای اینکه استخر یا محیط را پر از آب کنیم باید تغییرات زیر را اعمال کنیم.

در قسمت Al script و قسمت Main از پوشه Waterscript رفته و یکی از فایل های raisewater.fpi ویا water.fpi را انتخاب کنیم و سپس Apply changes را کلیک می کنیم.

 

 

اگر تمامی مراحل را درست انجام داده باشید فضای شما هنگامی که Test Level را در نوار ابزار کلیک می کنید محیط پر از آب است.

 

 

تفاوت اسکریپت raisewater   و water :

Raisewater تمامی فضای زیرین را لب تا لب با لایه بالا پر از آب می کند ولی water مقدار کمی ( تا زانو ) فضای زیرین را پر از آب می کند








طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ