سفارش تبلیغ
صبا ویژن
وبلاگ روز
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
  محمد متین عسگری[0]
 

من ادمی خوش اخلاق هستم

    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 1
کل بازدید : 3118
کل یادداشتها ها : 6

نوشته شده در تاریخ 94/3/6 ساعت 2:53 ع توسط محمد متین عسگری


General)

Music/audiobanc/terrorstrike/Terrorstrke .ogg

Pointer/gamecore/huds/heart.dds

(Level setup)

Sky

Fog Active 0

Fog Red 0

Fog Green 0

Fog Blue 0

Ambiense level 25

Ambiense Red 255

Ambiense Greene255

Ambiense Blue255

(Screen Overlays)

Fade out image/game core/huds/fader.tga

Eye Damage image/game core/hads/eyehud.tga

Default Zoom image/game core/hads/zome.tga

(status panels)

Lives image/gamecore/backdrops/terrorstrike/health&lives.dds

 Lives image x15

Lives image y5

Lives nameric/gamecore/backdropes/terrorestrike/numeric large.dds

Lives nameric x8

Lives nameric y6

Health numeric/ gamecore/backdropes/terrorestrike/numeric small

Health numeric x18

Health numeric y5

Ammo image/Gamecore/ huds/ammo.tgs

Ammo image x85

Ammo image y8

Ammo numeric/ gamecore/backdropes/terrorestrike/

Ammo numeric x88

Ammo numeric y12

 



  



نوشته شده در تاریخ 94/3/1 ساعت 8:13 ع توسط محمد متین عسگری


تا به حال ممکن بوده که وقتی پکی را با زمی کنید ارور بده و رمز بخواهد اینم رمز

00V100030031232e

موفق باشید



  



نوشته شده در تاریخ 94/3/1 ساعت 8:6 ع توسط محمد متین عسگری


در این آموزش شما یاد می گیرید که چطور یک استخر و یا به طور کلی مکان های پوشیده از آب ایجاد کنید.

 

ابتدا یک اتاق دو طبقه ایجاد می کنیم به طوری که اتاق لایه بالا کف نداشته باشد یا به عبارتی اتاق لایه پایین سقف نداشته باشد. سپس یک پل هم در وسط این اتاق و در لایه بالا ایجاد می کنیم و برای مشاهده تاثیر اشیا بر آب و بالعکس چند شی داینامیک مانند بشکه های نفت را نیز به بازی اضافه می کنیم و برای اینکه بتوانید وارد آب هم شوید 2 نردبان در اطراف پل قرار می دهیم.

 

 

تا اینجا محیط یک استخر را طراحی کردیم حال باید این استخر را پر از آب کنیم. برای اینکار وقتی در لایه پایین قرار داریم به قسمت Markers رفته و Trigger Zone را انتخاب می کنیمو در یکی از گوشه های اتاق قرار می دهیم ( فرقی ندارد در کدام گوشه ) حال با راست کلیک کردن روی Trigger Zone پنجره تنظیمات در سمت چپ نرم افزار نمایان می شود.

 

 

برای اینکه استخر یا محیط را پر از آب کنیم باید تغییرات زیر را اعمال کنیم.

در قسمت Al script و قسمت Main از پوشه Waterscript رفته و یکی از فایل های raisewater.fpi ویا water.fpi را انتخاب کنیم و سپس Apply changes را کلیک می کنیم.

 

 

اگر تمامی مراحل را درست انجام داده باشید فضای شما هنگامی که Test Level را در نوار ابزار کلیک می کنید محیط پر از آب است.

 

 

تفاوت اسکریپت raisewater   و water :

Raisewater تمامی فضای زیرین را لب تا لب با لایه بالا پر از آب می کند ولی water مقدار کمی ( تا زانو ) فضای زیرین را پر از آب می کند



  



نوشته شده در تاریخ 94/3/1 ساعت 8:3 ع توسط محمد متین عسگری


برای ساخت بازی به صورت فایل اجرایی ( EXE ) از منوی File روی گزینه Build Game کلیک کنید .

 

 

 

سربرگ Game Project Setting :

 

 

 

قسمت Key Controls :

 

در این قسمت کلید های کنترل کننده بازی تعیین می شود . برای تغییر هر کلید ، روی آن کلید دابل کلیک کنید و کلید مورد نظر را از کیبورد بزنید .

 

 

 

قسمت Weapon Slots :

 

در این قسمت اسلحه های بازیکن را تعیین می کنید . روی قسمت خالی هر قسمت دابل کلیک کنید تا پنجره ای باز شود . در پنجره موجود اسلحه مورد نظر را انتخاب کنید و دکمه OK‌ را بزنید .

 

 

 

سربرگ Level Settings :

 

 ///

 

قسمت Title Screen :

 

در این قسمت ظاهر منوی اصلی بازی تنظیم می شود . روی دکمه Edit کلیک کنید .

 

برای تغییر آدرس هر بخش روی دکمه ... مربوط به آن کلیک کنید .

 

Background : تصویر زمینه منوی بازی .

 

Music : آهنگی که در منوی اصلی پخش می شود .

 

Pointer : تصویر ماوس ( Curser ) در منوی اصلی .

 

Header Image : تصویر سربرگ منوی اصلی .

 

Header Image X : محل قرار گیری تصویر سربرگ از مختصات x .

 

Header Image Y : محل قرار گیری تصویر سربرگ از مختصات y .

 

New Game Button : تصویر دکمه " بازی جدید " در منوی اصلی .

 

New Game Button X : محل قرار گیری تصویر از مختصات x .

 

New Game Button Y : محل قرار گیری تصویر از مختصات y .

 

Load Game Button : تصویر دکمه " فراخوانی بازی " در منوی اصلی .

 

Load Game Button X : محل قرار گیری تصویر از مختصات x .

 

Load Game Button Y : محل قرار گیری تصویر از مختصات y .

 

Exit Game Button : تصویر دکمه " خروج از بازی " در منوی اصلی .

 

Exit Game Button X : محل قرار گیری تصویر از مختصات x .

 

Exit Game Button Y : محل قرار گیری تصویر از مختصات y .

 

Preview : مشاهده تغییرات اعمال شده .

 

OK : ثبت تغییرات اعمال شده .

 

Cancel : لغو تغییرات اعمال شده .

 

 

 

قسمت Global Script :

 

در این قسمت ظاهر فضای بازی و منوی داخل بازی تنظیم می شود .

 

Music : آهنگی که هنگام بازی کردن پخش می شود .

 

Pointer : تصویر ماوس ( Curser ) در منوی داخل بازی .

 

Sky : فایل آسمان داخل بازی .

 

Lives Image : تصویر " جان " داخل بازی .

 

Lives Image X : محل قرار گیری تصویر از مختصات x .

 

Lives Image Y : محل قرار گیری تصویر از مختصات y .

 

Lives Numeric : تصویر ( تکسچر ) اعداد مربوط به " جان ها " .

 

Health Image : تصویر " سلامتی " داخل بازی .

 

Health Numeric : تصویر ( تکسچر ) اعداد مربوط به " مقدار سلامتی " .

 

Ammo Image : تصویر " مهمات " داخل بازی .

 

Ammo Numeric : تصویر ( ‌تکسچر ) اعداد مربوط به " مهمات " .

 

Header Image : تصویر سربرگ منوی داخل بازی .

 

Load Game Button : تصویر دکمه " فراخوانی بازی " در منوی داخل بازی .

 

Save Game Button : تصویر دکمه " ذخیره بازی " در منوی داخل بازی .

 

Saving Bar Image : تصویر نوار هنگام ذخیره بازی .

 

Exit Game Button : تصویر دکمه " خروج از بازی " در منوی داخل بازی .

 

Continue Game Button : تصویر دکمه "‌ ادامه بازی " در منوی داخل بازی .

 

 

 

قسمت Game Over :

 

Background : تصویر زمینه هنگام شکست در بازی .

 

Music : آهنگی که هنگام شکست در بازی پخش می شود .

 

Header Image : تصویر سربرگ در پس زمینه شکست در بازی .

 

Timeout : مقدار زمان توقف در تصویر شکست بر حسب میلی ثانیه .

 

 

 

قسمت Game Complete :

 

Background : تصویر زمینه پایان بازی .

 

Music‌: آهنگی که هنگام پایان بازی پخش می شود .

 

Header Image : تصویر سربرگ در پس زمینه پایان بازی .

 

Timeout : مقدار زمان توقف در تصویر پایان بازی بر حسب میلی ثانیه .

 

 

 

قسمت List of Levels :

 

در این قسمت مراحل بازی تا سقف 50 مرحله مشخص می شوند .

 

Add New Level : اضافه کردن یک مرحله در آخر لیست مراحل .

 

Insert New Level : اضافه کردن مرحله در قسمت انتخاب شده .

 

Delete A Level : حذف مرحله انتخاب شده از لیست مراحل .

 

برای تعیین مرحله روی آدرس مرحله مورد نظر کلیک کنید و مرحله مورد نظر را انتخاب کنید .

 

 

 

قسمت Edit Loading Screen :

 

مرحله مورد نظر را انتخاب کنید و روی این دکمه کلیک کنید .

 

Background : تصویر زمینه هنگام بارگزاری مرحله .

 

Music : آهنگی که هنگام بارگزاری مرحله پخش می شود .

 

Header Image : تصویر سربرگ هنگام بارگزاری مرحله .

 

Loading Box Image : جعبه خالی نوار بارگزاری مرحله .

 

Loading Bar Image : نوار داخل جعبه برای بارگزاری مرحله .

 

 

 

سربرگ Textures :

 

 

 

قسمت Lightmap Settings‌:

 

No Lightmaps : در بازی هیچ نور پردازی وجود ندارد .

 

Best For Performance : نورپردازی به صورت معمولی .

 

Best For Quality : نورپردازی به صورت بهترین کیفیت .

 

 

 

قسمت Texture Quality :

 

Low (x4 reduction) : کیفیت تکسچر در حد پایین .

 

Medium (x2 reduction) : کیفیت تکسچر در حد متوسط .

 

High (no reduction) : کیفیت تکسچر در حد بالا .

 

 

 

سربرگ Build Settings :

 

 

 

قسمت Game Executable Folder :

 

روی دکمه ... کلیک کنید و در پنجره باز شده آدرس محلی که می خواهید بازی قرار بگیرد را اننتخاب کنید .

 

 

 

قسمت Game Executable Name :

 

در این قسمت نام بازی مورد نظر را وارد کنید همراه با .exe بعد از نام بازی .

 

 

 

قسمت Visuals :

 

No Shader Effects : در بازی هیچ جلوه های سایه ای وجود ندارد .

 

Full Shader Effects : در بازی افکت های سایه ای به صورت کامل قرار می گیرد .

 

 

 

در آخر ، روی دکمه Build Game Executable کلیک کنید و صبر کنید تا بازی ساخته شود . ساخت بازی با FPS Creator به صورت EXE :

 

 

 

نکته : ابتدا تمامی تصاویر ، آهنگ ها و فایل های مورد نظر را در پوشه Files مربوط به نرم افزار FPS Creator بریزید . بهتر است هر فایلی را در پوشه مربوط به خود بریزید . مثلا تصاویر در gamecore و آهنگ ها در audiobank و ... .

 

 

 

برای ساخت بازی به صورت فایل اجرایی ( EXE ) از منوی File روی گزینه Build Game کلیک کنید .

 

 

 

سربرگ Game Project Setting :

 

 

 

قسمت Key Controls :

 

در این قسمت کلید های کنترل کننده بازی تعیین می شود . برای تغییر هر کلید ، روی آن کلید دابل کلیک کنید و کلید مورد نظر را از کیبورد بزنید .

 

 

 

قسمت Weapon Slots :

 

در این قسمت اسلحه های بازیکن را تعیین می کنید . روی قسمت خالی هر قسمت دابل کلیک کنید تا پنجره ای باز شود . در پنجره موجود اسلحه مورد نظر را انتخاب کنید و دکمه OK‌ را بزنید .

 

 

 

سربرگ Level Settings :

 

 ///

 

قسمت Title Screen :

 

در این قسمت ظاهر منوی اصلی بازی تنظیم می شود . روی دکمه Edit کلیک کنید .

 

برای تغییر آدرس هر بخش روی دکمه ... مربوط به آن کلیک کنید .

 

Background : تصویر زمینه منوی بازی .

 

Music : آهنگی که در منوی اصلی پخش می شود .

 

Pointer : تصویر ماوس ( Curser ) در منوی اصلی .

 

Header Image : تصویر سربرگ منوی اصلی .

 

Header Image X : محل قرار گیری تصویر سربرگ از مختصات x .

 

Header Image Y : محل قرار گیری تصویر سربرگ از مختصات y .

 

New Game Button : تصویر دکمه " بازی جدید " در منوی اصلی .

 

New Game Button X : محل قرار گیری تصویر از مختصات x .

 

New Game Button Y : محل قرار گیری تصویر از مختصات y .

 

Load Game Button : تصویر دکمه " فراخوانی بازی " در منوی اصلی .

 

Load Game Button X : محل قرار گیری تصویر از مختصات x .

 

Load Game Button Y : محل قرار گیری تصویر از مختصات y .

 

Exit Game Button : تصویر دکمه " خروج از بازی " در منوی اصلی .

 

Exit Game Button X : محل قرار گیری تصویر از مختصات x .

 

Exit Game Button Y : محل قرار گیری تصویر از مختصات y .

 

Preview : مشاهده تغییرات اعمال شده .

 

OK : ثبت تغییرات اعمال شده .

 

Cancel : لغو تغییرات اعمال شده .

 

 

 

قسمت Global Script :

 

در این قسمت ظاهر فضای بازی و منوی داخل بازی تنظیم می شود .

 

Music : آهنگی که هنگام بازی کردن پخش می شود .

 

Pointer : تصویر ماوس ( Curser ) در منوی داخل بازی .

 

Sky : فایل آسمان داخل بازی .

 

Lives Image : تصویر " جان " داخل بازی .

 

Lives Image X : محل قرار گیری تصویر از مختصات x .

 

Lives Image Y : محل قرار گیری تصویر از مختصات y .

 

Lives Numeric : تصویر ( تکسچر ) اعداد مربوط به " جان ها " .

 

Health Image : تصویر " سلامتی " داخل بازی .

 

Health Numeric : تصویر ( تکسچر ) اعداد مربوط به " مقدار سلامتی " .

 

Ammo Image : تصویر " مهمات " داخل بازی .

 

Ammo Numeric : تصویر ( ‌تکسچر ) اعداد مربوط به " مهمات " .

 

Header Image : تصویر سربرگ منوی داخل بازی .

 

Load Game Button : تصویر دکمه " فراخوانی بازی " در منوی داخل بازی .

 

Save Game Button : تصویر دکمه " ذخیره بازی " در منوی داخل بازی .

 

Saving Bar Image : تصویر نوار هنگام ذخیره بازی .

 

Exit Game Button : تصویر دکمه " خروج از بازی " در منوی داخل بازی .

 

Continue Game Button : تصویر دکمه "‌ ادامه بازی " در منوی داخل بازی .

 

 

 

قسمت Game Over :

 

Background : تصویر زمینه هنگام شکست در بازی .

 

Music : آهنگی که هنگام شکست در بازی پخش می شود .

 

Header Image : تصویر سربرگ در پس زمینه شکست در بازی .

 

Timeout : مقدار زمان توقف در تصویر شکست بر حسب میلی ثانیه .

 

 

 

قسمت Game Complete :

 

Background : تصویر زمینه پایان بازی .

 

Music‌: آهنگی که هنگام پایان بازی پخش می شود .

 

Header Image : تصویر سربرگ در پس زمینه پایان بازی .

 

Timeout : مقدار زمان توقف در تصویر پایان بازی بر حسب میلی ثانیه .

 

 

 

قسمت List of Levels :

 

در این قسمت مراحل بازی تا سقف 50 مرحله مشخص می شوند .

 

Add New Level : اضافه کردن یک مرحله در آخر لیست مراحل .

 

Insert New Level : اضافه کردن مرحله در قسمت انتخاب شده .

 

Delete A Level : حذف مرحله انتخاب شده از لیست مراحل .

 

برای تعیین مرحله روی آدرس مرحله مورد نظر کلیک کنید و مرحله مورد نظر را انتخاب کنید .

 

 

 

قسمت Edit Loading Screen :

 

مرحله مورد نظر را انتخاب کنید و روی این دکمه کلیک کنید .

 

Background : تصویر زمینه هنگام بارگزاری مرحله .

 

Music : آهنگی که هنگام بارگزاری مرحله پخش می شود .

 

Header Image : تصویر سربرگ هنگام بارگزاری مرحله .

 

Loading Box Image : جعبه خالی نوار بارگزاری مرحله .

 

Loading Bar Image : نوار داخل جعبه برای بارگزاری مرحله .

 

 

 

سربرگ Textures :

 

 

 

قسمت Lightmap Settings‌:

 

No Lightmaps : در بازی هیچ نور پردازی وجود ندارد .

 

Best For Performance : نورپردازی به صورت معمولی .

 

Best For Quality : نورپردازی به صورت بهترین کیفیت .

 

 

 

قسمت Texture Quality :

 

Low (x4 reduction) : کیفیت تکسچر در حد پایین .

 

Medium (x2 reduction) : کیفیت تکسچر در حد متوسط .

 

High (no reduction) : کیفیت تکسچر در حد بالا .

 

 

 

سربرگ Build Settings :

 

 

 

قسمت Game Executable Folder :

 

روی دکمه ... کلیک کنید و در پنجره باز شده آدرس محلی که می خواهید بازی قرار بگیرد را اننتخاب کنید .

 

 

 

قسمت Game Executable Name :

 

در این قسمت نام بازی مورد نظر را وارد کنید همراه با .exe بعد از نام بازی .

 

 

 

قسمت Visuals :

 

No Shader Effects : در بازی هیچ جلوه های سایه ای وجود ندارد .

 

Full Shader Effects : در بازی افکت های سایه ای به صورت کامل قرار می گیرد .

 

 

 

در آخر ، روی دکمه Build Game Executable کلیک کنید و صبر کنید تا بازی ساخته شود .



  



نوشته شده در تاریخ 94/3/1 ساعت 7:59 ع توسط محمد متین عسگری


با سلام خدمت کسانی که امروز از این سایت دیدن کردن و ما را انخاب کردن ممنونیم ما این سایت را در زمینه ساخت بازی های اکشن ،کلاسیک،فکر،ترسناک،ماجریایی،ساختیم تا نیاز های شما را بر طرف کنیم 

از کار هایی که ما در این وبلاگ انجام می دهیم

                                 شامل

ارائه کردن مدل پک1تا77که نیاز امروز هر بازی ساز است

آموزش های متنی با امکانات کاملا تصویری

آموزش های فیلمی به همراه فیلم آموزش به زبان فارسی

 



  





طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ